torsdag 10 maj 2012

Jag har blivit skändad!


Gick helt lugnt till frisören på lunchen i dag och skulle få mina slitna toppar bortkapade.

Sätter mig i stolen och får för miljonte gången i mitt liv hör "guuuud så tjockt hår du har!!!! Och vilken glans!!!" Kom med nått nytt! Jag vet att jag har tjockt hår, jag har alltid gått runt med en bisonoxe på huvudet, den är liksom en del av mig
Eftersom jag stylade håret i morse räknade jag kallt att få en behaglig tvätt, men tji fick jag! Ingen hårtvätt ingick. Bah!

Så satte hon i gång med saxen.
Nu har jag inget hår kvar.
Hon kapade massor!!! Så slitet var det inte!
Från bröstvårte-långt till inteensinärhetenavkupan-långt.

Nu vill jag bara krypa ihop i fosterställning under bordet, klappa mig själv på håret och tyst viska förlåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar